本網站一向都很支持本地原創的Apps , 這次介紹的是本編正在使用的高登App - Maize HKG v3.1 . 如果你有瀏覽高登討論區的習慣 , 他一定會是你的好幫手 . 本編使用了幾天 , 感覺很好用 , 由其是他的 “新已更” 功能 , 讓我節省了不少時間 . 下面正式為大家介紹* .

簡介

專為「巴打」「絲打」而設

近年網絡上興起一片「派膠」及「起底」文化,都是起源於「高登討論區」。而其中專為該討論區推出Android手機程式,方便各「巴打」「絲打」觀看各話題﹐也能在Android手機上出post,有「賣飛佛」的功能,只要bookmark好就不用「留名」也能追看post。另外該軟件更支援高登icon顯示,當中包括極具表性的「膠燈神」icon,想觀看不同的內容時,也可按轉台來進入不同的討論分區,相當方便。

更快瀏覽速度

MaizeHKG利用全新技術, 加上Google App Engine作為強大後盾, 大大提高瀏覽速度。

今期流行

受到古天樂名曲啓發, MaizeHKG v3.1特別為大家帶黎”今期流行”hub, 列出近期每個台瀏覽次數最高o既30個帖文。

令各位資訊達人隨時都可以緊貼高登最熱門話題, 不出門而知天下事。

背景下載帖文 (tabbed browsing)

呢個功能志在令你可以o係短時間內睇到最多o既posts, 當(長按)選擇左一個post o係background下載緊o既時候, 你可以繼續選擇背景下載另一個你有興趣o既post。

當下載完成時就會收到MaizeHKG所發出o既notification。屆時你就可以按主題列表右上角o既視窗icon或notification進入視窗頁面, 然後選擇你想瀏覽之主題。(註: 背景下載僅下載純文字)

User Interface大革新

重大更新當然唔少得大家最多意見o既UI(即用戶介面), 黎到v3.1, UI設計依舊一貫簡約舒適, 將多餘介面物件移除, 騰出空間, 顯示最多資訊給予用家。

MaizePopUp Menu (based on QuickActions by Google Inc.)

其中一項革命性UI改變。令到帖文內頁更互動, 長按不同物件會彈出相對menu, 拖拽手指到選項上,

然後放手, 就會馬上實行該選項o既行動。方便又快捷!

忍者模式

人怕出名豬怕肥, 唔想比人知你上高登? 無問題, 新增”忍者模式”, 將app入面所有高登icons轉為普通icons, 忍藏你高登仔o既身分, 大大減低比人點相/起底o既機會。另外, 加入一個不顯眼app icon(可於application dock內找到)。

Instant Filter 功能

入到手機台只係想睇到寶寶龍/丰邑2號o既posts? 又或者想搜尋賣飛佛/回帶/劉明入面o既posts? 無問題, 新增o既filter功能幫到你。

輸入關鍵字, 主題列表會隨著你所輸入o既關鍵字馬上作出更新。方便程度好比Google Instant!

Gallery 圖畫廊

顯示該頁帖文內所有圖片, 可以縮放圖片, 大大小小一覽無遺。

(Android 2.0.1以上用家更可使用multitouch縮放圖片)

賣飛佛更新

Beta實驗室

提供最新構思供大家測試, 務求令MaizeHKG更上一層樓。

回家

o係MaizeHKG被搶救緊o既時候, 好多爸打都有使用連尼住爸打所製o既lihkg。大家如果想將賣飛佛, 回帶及留名搬番黎MaizeHKG, 絕對唔係問題。

註: 匯入後你會發現賣飛佛,留名,回帶內所有posts的作者名均為LIHK, 原因係lihkg無儲作者名。只要點擊進入該post, 就會重新記錄 作者名, 及最新回覆數量(需重啓賣飛佛)。

其他新功能

其他特色

費用 : 免費

QR Code :

* 撰文由 Maize HKG 提供

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls