大陸霧霾直捲香港,令港人連呼吸都要「與中國接軌」,一齊感受「祖國的繁榮與進步」。對於早已習慣霧霾的大陸人而言,空罩、空氣淨化器一早已經成為生活必需品,有線新聞更加報導過連「進口新鮮空氣」都大受歡迎。既然空氣問題短期內不會亦不能改善,聰明的中國人亦已經睇準新商機,令霧霾變金蛋。

即使大陸經濟增長放緩,但仍有行業每年高速增長,就係「氣膜建築業」了。德甲班霸拜仁幕尼黑主場安聯球場,就有全世界最大的氣膜外殼,由 2760 個菱形塑料氣膜组成,球場面積有成 66,500 平方米。而大陸現時著力發展的充氣膜建築,大家就可以簡單理解為一個巨型氣球,隔絕外部空間,而人就可以係內部活動。本身充氣膜建築因為安裝簡易,同時面積大,一早得到大型展會垂青,而家更多人睇中嘅卻係「防霧霾能力」。

2016 年,中國體育用品聯合會就發表左一份「中國體育氣膜行業白皮書」,指出近十年氣膜體育館一直呈增長趨勢,而且係 2015 年已經有達 133 個體育用的氣膜建築。氣膜建築除左有造價同維修成本低(係傳統建築一半),能源消耗少 2/3。更重要係因為結構上,氣膜建築只有一個送風口,只要將外來空氣過濾,就可以確保實內空氣質素,有數據指出,北京一間學校的氣膜體育館,室內 PM2.5 值只有 23,而室外就高達 400。

就咁睇,霧霾好似為大陸建築業帶來「新商機」,但筆者就覺得相當悲哀了,當連外出運動都會影響健康,呢個地方仲邊係人住㗎?

來源:Firebuy.hk

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls