IMG_0194

Pokémon GO 一出令到大家跟身邊朋友突然變得很 Close,無論返工返學定出街,約埋三五知己一齊捉寵真是不亦樂乎。之不過,唔知大家有冇試過,明明一齊行一齊企在同一位置同一PokeShop附近,但有時總係見到朋友們好多小精靈捉,但係自己就等極都冇?如果你都有遇到呢個情況,不如試一試呢個方法,起碼筆者同朋友試過又真係Work。

首先我地要知道,Pokémon GO 呢隻 Game 最依賴就是手機或平板電腦的 GSP 定位資訊,所以除左解決好「GPS Signal Not Found」問題以及確保連線正常之外,亦都要知道手機系統的位置暫存檔對 GPS 資料準確定都有一些影響。

就以 iPhone 系統為列,你可能唔知一旦開啟了位置服務之後,系統會不停記錄使用者移動的位置,這些資料大家只要進入系統設定 -> 私隱 -> 定位服務 -> 系統服務 -> 常用位置 就可以查看到自己最常在那些地方出現,以及出現次數甚至是時間等(另一半對你有懷疑的話,只要到呢度睇睇就大獲了)。

系統位置服務睇落同隻Game冇乜關係,不過筆者就試過開啟 Pokémon GO 後在沒有GPS定位下遊戲角色正是出現在其中一個系統記錄的常用位置,而當時筆者事實是身處在另一個位置。說了這麼多,其實筆者都只是想說系統的位置服務暫緩檔對遊戲定位有影響。

遇到這個情況,筆者好多朋友都會關掉遊戲再重新開啟,結果並沒有改善問題,小精靈依然沒有出現。而最後筆者嘗試的方法其實也很簡單,就是「重新開機」,就是長按電源鍵再關機後,隔幾秒再開啟。結果,試過在 iPhone 及 iPad 上重新開機後清除了系統暫存檔,進入遊戲後真的正常了。下次如果你都遇到呢個問題,不妨試一試。

想得到 Pokémon GO 最新最快資訊就要 Like【Pokémon Go】專頁啦!

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls