pokemon-go3Pokémon Go 香港正式推出帶來超級熱潮,呢兩日大家行出街相信都會見到周街都是訓練員,周圍都有人拿著手機在捉小精靈。由於遊戲賣點在於實景定位,所以大家要玩的話基本上就是要長開著手機一邊行一邊「等震」。有玩的話相信大家都知,隻 Game 超級食電。想解決電力問題?等 Winson 介紹大家用呢個「精靈發現通知 App」啦。

個 App 叫「PokeNotify」(Notifications for Pokemon GO),顧名思義作用就是用來幫你自動尋找附近的小精靈,一旦有發現就會發出手機通知提示,等你可以知道大約位置再去捉,十分方便。

個 App 操作十分之簡單,執行之後就會看到一行長長的精靈名單,你想捉邊隻就 Tick 左佢就得,然後按一下上邊的「Enable Pokemon Notifications」就會自動背景運作。

a228710846_n一有發現,手機會就有通知提示及震動,收到通知後按落去就會打開 Google 地圖顯示位置,咁樣就可以幫到大家節省更多時間以及電力啦,第日連 Pokemon Go Plus 都可以慳返唔洗買。

a1674296016_n「PokeNotify」暫時只推出 Android 版,iPhone 版或者會稍後推出。用 Android 的訓練師們,大家可以先下載吧:

更新:

「PokeNotify」已被 Google Play Store 下架,我們上傳了 APK 檔給大家下載使用,請按此前往下載中心Download

 

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls