LIHK這個由高登紅人連尼住開發的非官方高登App 經歷幾個佛誕都冇更新,今日 Lihk 終於推出更新版既內測活動, 本網當然成為第一手測試用戶囉, 亦因為咁, 筆者亦第一手編寫 Lihk 既新功能介紹同版面設計上既改變。

今次 Lihk 改版主要針對幾方面改善:讀取速度、單手使用體驗(方便打J)、功能增加、贊助(都算功能?) 等。

87654由主介面看來似乎跟舊版冇太大分別, 但大家應留意到右下角有個圓形浮標, 當你按下之後就會打開轉台Menu,目的係方便用戶單手仍可以輕鬆轉台啦。

Screenshot_2016-06-26-17-10-24在主版面由左邊緣往右推一下就可以推出個Menu .

Screenshot_2016-06-26-21-02-10睇Post 介面既改變明顯大很多, 首先舊版既分面鍵在Post 頂及結尾, 但新版就係最頂有一個分頁bar,可以即時選頁(可以左右掃分頁bar 來選頁),當然由於係頂方, 所以對於大mon機用戶就唔方便快速轉頁, 所以右下方又有一個浮標。浮標按下之後就有好多常用選項,比如 F5(重新整理)、回覆、留名、賣飛佛、轉頁 等, 有左呢個快速常用選項浮標, 一切都會快得多,亦方便單手使用。而轉頁亦可以單手操作時亦可快速完成。

lihk轉下頁的方法跟舊版一樣左右推就可以 , 不過就唔需要再Load , 因為新版可以預先 Load左下頁 , 所以手指一推就有野睇 .

Screenshot_2016-06-26-21-16-47

以前睇 Post , 巴打避免比方丈bam都會將露點圖只出圖link . 如果是舊版 click 圖 link 要用跳去瀏覽器先睇到圖 , 但新版就可以即click 即睇 , 咁就方便得多啦 .

Screenshot_2016-06-26-21-16-35有時一 J 圖 Post 就係打包d 圖慢慢 J , 呢個時候按右上角 Menu 鍵 , 然後選「圖片模式」就可以 Load 晒 Post 入面 d 圖 , 可以慢慢 J , 不過 Load GIF 要等耐D先 Load 到 , 可能條 J 會凍左….

Screenshot_2016-06-26-22-29-16「圖片模式」睇岩左 J 圖想 Send 比朋友 , 「有圖救老母」即時可以 Send 圖比朋友 , 唔使做不孝子 .

Screenshot_2016-06-26-17-10-24其實新版最重點就係 Menu 有「支持 LIHK」選項 , 如果大家覺得好用 , 不妨捐少少比 連尼住 , 等佢可以有多D動力去更新 , 唔使等到 2046年佛誕先有更新啦 .

由於是內測 , 而且 lihk 本身非免費 App , 本網就唔提供 APK 比大家下載啦 . 如果大家覺得好用可以買左舊版先 , 之後等升級啦 .

[appbox googleplay com.lihk.hkgolden.app.reborn simple]