screenshot_2748

黎明 Leon 因演唱會一事受阻而被迫暫停第一晚演出,但憑著其出色的公關技術贏得無數掌聲。不特止,近日全港更爆發一般Leon熱,無論電台、網上,播放及討論黎明經典歌曲明顯多左。作為科技或手機迷,相信大家都記得以前電訊商好鐘意搵黎明拍廣告,一首首廣告歌以及金句真係唱到街知巷聞。YouTube 上已經有晒合集,大家來重溫一下1993 – 2005 黎明多首熱爆廣告MV吧!

睇返以前啲手機廣告真係超正,當年各個品牌手機多姿多彩,邊似得而家啲手機一式一樣。再加上,以前 MV 製作又係超用心,一首歌一個完整而且好感人嘅故事,就算而家重溫返都可以重拾當年的感覺,唔知你最鐘意邊首呢?

以下係 YouTube 的播放列表,可以按一下左上角個icon選擇其他 MV,一共 14 首:

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls