3HK_01_Qooah

今早全線 3Shop 及 3xpress 免費派送 myTV SUPER 5GB 數據儲值卡,反應超熱烈,唔知大家有冇去排隊呢?據 3HK 所講,今次送出o既免費 SIM 卡都有「數以萬計」咁多張,睇落大家可以攞到o既機會相當高。不過睇睇今朝情況,排隊人潮極多,又或者你仲未得閒去攞又擔心派晒,咁大家仲有機會架,因為我地 Qooah.com 都會大贈送,大家安坐電腦或手機前就可以輕鬆獲得!

如果你仲未跟到o既話,可以先睇睇呢兩篇報導了解一下呢張SIM卡有咩特別同埋限制:

3hk_02
今早3HK各分店職員已經準備好大量SIM卡派發俾大家
3HK_05
可以見到今次反應超熱烈,各店都大排長龍。

返緊工上緊堂唔得閒去排隊?驚一陣遲左去已經派晒?冇有怕,因為我地 Qooah 已經成功爭取左一批約 20 張免費 SIM 卡來送俾我地讀者,視乎大家反應熱烈o既話,或者會再同3HK RR 加碼架!!

很想要吧!?

IMG_9648

好簡單,Like and Share 呢篇文就一定唔少得,跟住再填一填下邊表格及回答簡單問題,我地之後就會抽出幸運兒及通知領取詳情。

注意,為免被濫用,請必須以任何Google帳號登入填寫!

如果你睇唔到下邊個表格,請 按此連結

注意:此SIM卡需受3HK條款約束,詳情可向3HK查詢!

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls