IMG_9648a

今日全城關注嘅其中一個話題,莫過於 3HK 派發過萬張免費5GB 4G SIM卡。今朝經過各間3Shop,相信大家都見到好多人排長龍。由於呢張卡係講明用來睇TVB嘅myTv Super專用,所以就搞到好多人都諗緊如果唔睇佢會唔會攞來冇乜用?我地而家就實測完話俾大家聽:呢張係真正嘅5GB SIM卡來,你可以用來做乜都得!

3HK 已經公佈左所有免費嘅myTV SUPER 5GB SIM卡,已經比人搶晒,唔知大家有冇搶返一張用下呢?如果錯過左點算?唔洗擔心,因為佢地話第二輪會o係來緊19號派多次。唔想等咁耐?都冇問題,我地 Qooah 已經率先攞左一批返來送俾我地讀者:

搶唔到?冇有怕!Qooah 送你 3HK 5GB 4G LTE 免費 SIM 卡!

咁到底呢張講明係「myTV SUPER 5GB」嘅SIM卡,除左用來睇 myTV 之外仲可以做乜?我地實測俾大家睇!

開始前我地當然要來睇睇速度,用OFCA個App測試後得出下載速度為41.7Mbps,非常唔錯!

DSC_1217

測試一:上網

DSC_1216
成功

測試二:睇YouTube

DSC_1210
成功

測試三:Spotify 聽歌

DSC_1212
成功

測試四:Download App

DSC_1215
成功

測試五:個人熱點分享上網

DSC_1209
大成功

總結一句就係:佢其實就係一正好普通o既SIM卡,所以大家攞來做乜都得!張卡數據有成 5GB,大家攞來備用都真係幾唔錯架!

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls