miniq6000俗稱尿袋的外置充電池早已成為大家必需要配件之一,相信大家的袋中都起碼最少有一個傍身。上年我地與網購平台The One Mart 合作搞過QI 5000無線充電池,同樣是HK$99,結果反應超熱烈。唔知大家手上的充電池壞了,或是效率跌了很多想換未,今日就為大家帶來本地品牌中已經好出名的 Magic-Pro 旗下 MiniQ 系列的兩款充電池,團購價依然只係HK$99!

Magic-Pro 的 MiniQ 系列產品主要定位係女性市場,所以所推出的相關產品設計外樣都以可愛為主,而顏色方面當然就是女生所喜愛的粉色系列。今次我地再聯同The One Mart合作為大家帶來呢兩款充電池,分別係「MiniQ 6000」以及「MiniQ Match!!」。

IMG_8681
上為MiniQ 6000,下為MiniQ Match!!
兩款電池規格方面基本上一樣,同樣設有6000mAh的電池容量,機身設有兩個USB頭,單一輸出能達最大5V / 2.5A,足以應付市面上的 Android、iPhone 以及 iPad 等平板電腦充電用。

IMG_8690外表層採用啞膠塗層,手感十足並有防滑效果,只有一張百達通大小,重量同為144g,女生們都方便放入手袋中。

IMG_8672兩款產品大小一致,分別在於外觀設計之上。MiniQ Match (下圖黃色)多了一個手帶孔,可以穿上手帶。而MiniQ 6000(下圖淺紫色)則多了表面四粒LED指示燈,方便查看電池飽滿度,而且機身較圖滑。

IMG_8698隨電池都有一個質感很好的絨毛袋以及一條microUSB充電線。

IMG_8665包裝都十分認真,比起雜牌來講真是無得比的啦~

IMG_8648再來多幾張圖片給大家欣賞:

IMG_8676IMG_8652IMG_8749IMG_8757除以上兩種產色外,還有其他顏色,但由於每種顏色數量有限,所以沒貨會即停止供應,大家可到下方的購買連結網站查看。

正如標題所講,由於今次係搞團購關係,所以價錢方面只需HK$99(不包運費),Magic-Pro 官網原價 MiniQ 6000 係HK$278,MiniQ Match 係HK$299。所以話,真係超級低。香港品牌,有一個月產品保養,內置PTC安全智慧晶片,提供過充、過流、過放及短路保護。呢個價比起買深水埗雜牌,甚至係大陸品牌都好得多掛。

注意1:今次團購只限香港(海外讀者很抱歉,充電池類產品不能外寄)

注意2:團購期限暫定為本文起一星期,視乎大家反應決定提早結束或延長

注意3:如有異議,本網保留最終決定權

團購購買連結:

1. MiniQ 6000

2. MiniQ Match!!

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls