screenshot_1766

 

自從社交網站興起之後,不少人事無大小都鐘意搬上網尋求「被認同」,但事情總是兩極的,所以唔少人最後反而得唔到被認同之外,更加是被討厭。繼早前一單港女嫌廉價Big Day相影得太差之後,而家又有一單用左50蚊畫俏像,結果覺得畫得唔似而上Facebook公開與畫師的資料。

Facebook 「幼兒一手二手用品買賣自由交易站」群組琴日有位港媽發左一個Post,內容大約是講自己用左50蚊俾一名畫師為自己個女畫肖像,結果收到畫之後鬧爆「冇一Part似」。女事主隨後更公開了畫師同佢D對話內容,可以見到畫師有解釋說唔一定很似,或者建議多付30蚊再畫過一張。不過女事主似乎已經好氣憤,冇接受到Offer之餘,更加唔理畫師要求將對話放上Facebook被公開討論。

screenshot_1758

 

事件隨即引起左極大的議論,當中有人同情女事主,亦都有人覺得以50蚊呢個價錢來講,其實又唔可以要求得太高。隨後有畫師認為該名港媽有點過了位,認為極不尊重藝術工作者,所以建立了一個叫「俾左50蚊出黎畫一張畫,真係當did左」的Event。估唔到好快就引起左好多插畫師附和及免費贈畫,當中仲有網絡名人,人稱怪叔叔的Cuson。你又點睇呢? 以下圖片來自該Event截圖:

screenshot_1765 screenshot_1764 screenshot_1762 screenshot_1761 screenshot_1760 screenshot_1759

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls